Ocena z zachowania w Naszej Szkole
Zachowanie: naganne
Ocenę naganną zachowania otrzymuje uczeń, który nie spełnia warunków na ocenę nieodpowiednią i dotyczy go, w szczególności, przynajmniej jedno z niżej wymienionych kryteriów:
Wywiązywanie się z obowiązków ucznia
- Liczba godzin nieusprawiedliwionych przekracza 30 (wagaruje)
- Notorycznie spóźnia się na lekcje (powyżej 20 spóźnień nieusprawiedliwionych)
Zachowanie: bardzo dobre
Wywiązywanie się z obowiązków ucznia
- Jest pilny, sumienny, z reguły przygotowany do zajęć
- Pracuje na miarę swoich możliwości
- Jest aktywny
Zasady oceny zachowania ucznia
Ocena zachowania uwzględnia funkcjonowanie ucznia w środowisku szkolnym i pozaszkolnym, wyraża opinię nauczycieli o spełnianiu przez ucznia obowiązków szkolnych, jego kulturze osobistej oraz respektowaniu zasad współżycia społecznego i ogólnie przyjętych norm etycznych.
Ocena zachowania w klasach I–III
Zachowanie: wzorowe
Wywiązywanie się z obowiązków ucznia
- Jest pilny, sumienny, zawsze przygotowany do zajęć
- Pracuje na miarę swoich możliwości i stale czyni postępy
- Jest aktywny
- Przestrzega zasad obowiązujących w szkole zawartych w regulaminach szkoły
- Nie ma żadnych nieobecności nieusprawiedliwionych i nie więcej niż 3 nieusprawiedliwione spóźnienia.
Zachowanie: dobre
Wywiązywanie się z obowiązków ucznia
- Pracuje na miarę swoich możliwości
- Przestrzega zasad obowiązujących w szkole zawartych w regulaminach szkoły
- Ma do 10 nieusprawiedliwionych nieobecności i nie więcej niż 10 nieusprawiedliwionych spóźnień.
- Nieobecności i spóźnienia są usprawiedliwiane w obowiązującym terminie (7 dni roboczych)
Zachowanie: poprawne
Wywiązywanie się z obowiązków ucznia
- Stara się pracować na miarę swoich możliwości
- Z reguły przestrzega zasad obowiązujących w szkole zawartych w regulaminach szkoły
- Ma nie więcej niż 20 nieobecności nieusprawiedliwionych i nie więcej niż 15 nieusprawiedliwionych spóźnień.
- Nieobecności i spóźnienia są usprawiedliwiane w obowiązującym terminie (7 dni roboczych)