REGULAMIN STRONY INTERNETOWEJ
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 220 W WARSZAWIE
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników z informacji oferowanych na Stronie Internetowej Szkoły Podstawowej nr 220 im. Stanisława Kopczyńskiego w Warszawie zwanej dalej w skrócie Stroną.
- Użytkownik korzystając z treści dostępnych na Stronie wyraża zgodę na postanowienia niniejszego regulaminu.
- Użytkownicy Strony są zobowiązani do przestrzegania prawa obowiązującego na terytorium RP, prawa obowiązującego w Szkole Podstawowej nr 220 w Warszawie oraz zasad współżycia społecznego.
- Podmiotem oferującym treści na Stronie jest:
Szkoła Podstawowa nr 220 im. Stanisława Kopczyńskiego, Al. Jana Pawła II 26a, 00-133 Warszawa, zwany dalej Szkołą. - W celu zapewnienia odpowiedniej jakości materiałów publikowanych na Stronie, Szkoła powołała Administratora Strony Szkoły Podstawowej nr 220 im. Stanisława Kopczyńskiego w Warszawie, zwanego dalej Administratorem.
- Strona Internetowa Szkoły Podstawowej nr 220 im. Stanisława Kopczyńskiego w Warszawie dostępna jest pod adresem: https://sp220.pl
- Formularz kontaktowy – formularz, w którym Użytkownicy strony internetowej www.sp220.pl zamieszczają niezbędne informacje i dane w celu wykonania usługi/realizacji przesłanego zgłoszenia, informacji.
- Opiekunowie strony są odpowiedzialni za weryfikację merytoryczną udostępnianych zasobów. Treść materiałów jest uzgadniana z Dyrektorem Szkoły.
- Treść publikowanych informacji na stronie internetowej dotyczy wyłącznie działalności szkoły, uczniów oraz grona pedagogicznego i innych jej pracowników. Szanujemy prawa Użytkownika do prywatności, dlatego staramy się przestrzegać obowiązujących przepisów prawa dotyczących prywatności i ochrony danych osobowych.
- Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych. Do publikacji na Stronie nie są przyjmowane materiały i wypowiedzi sprzeczne z prawem polskim i międzynarodowym, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej, zawierające treści pornograficzne, faszystowskie, wulgarne, propagujące używki lub przemoc, obrażające uczucia religijne, naruszające prawa innych osób, a także godzące w dobre imię Szkoły.
- W razie stwierdzenia zaistnienia na Stronie treści lub wypowiedzi o charakterze niezgodnym z regulaminem Strony, użytkownicy powinni powiadomić Administratora o tym fakcie przesyłając właściwą informację na adres mailowy Strony.
- KORZYSTANIE Z TREŚCI STRONY
- Korzystanie z treści udostępnianych na łamach Strony jest bezpłatne.
- Użytkownik Strony zobowiązuje się do korzystania z treści udostępnianych na Stronie zgodnie z prawem obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz niniejszym regulaminem.
- Każdy Użytkownik zobowiązuje się do nie podejmowania działań mających na celu zakłócenie poprawnej pracy Strony, uzyskanie nie przysługujących mu praw dostępu.
- Użytkownik Strony jest zobowiązany do korzystania ze Strony Internetowej https://sp220.pl zgodnie z jego przeznaczeniem.
- WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
- Szkoła dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia aktualności i odpowiedniej jakości materiałów i wiadomości prezentowanych na Stronie.
- Dane i informacje zawarte na Stronie są publikowane wyłącznie do celów informacyjnych.
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie informacji udostępnianych na Stronie przez jej Użytkowników.
- Szkoła dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia poprawnego działania Strony jednakże zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wadliwego funkcjonowania Strony.
- Strona internetowa Szkoły zawiera łącza do innych stron internetowych. Łącza te zamieszczamy wyłącznie dla wygody i informacji Użytkowników. Witryny, do których prowadzą, mogą mieć własne regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać podczas ich odwiedzania. Nie ponosimy odpowiedzialności za treść takich witryn, produkty i usługi oferowane za ich pośrednictwem oraz inne ich wykorzystanie.
- KORZYSTANIE PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO
- Dostęp do Formularza kontaktowego nie jest uzależniony od spełnienia przez Użytkownika jakichkolwiek formalności, w szczególności dostęp ten nie wymaga od Użytkownika dokonania rejestracji oraz logowania.
- Strona zapewnia Użytkownikom nieodpłatny dostęp do Formularza kontaktowego na czas nieoznaczony.
- Formularz kontaktowy służy wyłącznie do korespondencji związanej z działalnością szkoły.
- Celem skorzystania z Formularza kontaktowego Użytkownik dokonuje czynności, na które składają się:
- wypełnienie Formularza kontaktowego poprzez podanie następujących danych i informacji: nazwa, adres e-mail, temat wiadomości i treść wiadomości,
- potwierdzenie, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przygotowania i przekazania odpowiedzi na zadane pytanie/a oraz ich archiwizacji.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Formularza kontaktowego zgodnie z przepisami prawa, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz dobrymi obyczajami.
- Użytkownik zobowiązuje się do niepodawania fałszywych danych osobowych, jak również do niepodawania danych osobowych innej osoby, bez jej pozwolenia, oraz do niepodawania adresu e-mail, którego nie jest właścicielem. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść podanych przez siebie danych, w tym również odpowiedzialność za ewentualne naruszenie praw osób trzecich.
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za decyzje Użytkownika podjęte w oparciu o informacje uzyskane w wyniku korzystania z informacji uzyskanych po wypełnieniu formularza kontaktowego.
- Szkoła oświadcza, że wszystkie informacje uzyskane przez Użytkownika za pośrednictwem Formularza kontaktowego mają:
- walor informacyjny,
- nie mają charakteru porady prawnej,
- nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń wobec Szkoły.
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępności do formularza kontaktowego wynikający z przyczyn niezależnych od szkoły lub innych przyczyn technicznych związanych z funkcjonowaniem systemu teleinformatycznego i strony internetowej szkoły.
- Szkoła zastrzega sobie prawo do całkowitego zaprzestania oferowania niniejszej usługi w każdym czasie, bez podania przyczyn.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie uwagi i zgłoszenia dotyczące naruszeń niniejszego regulaminu należy przesyłać na adres mailowy Administratora Strony Internetowej Szkoły.
- Szkoła zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie opublikowania ich na Stronie.
- Użytkownik zobowiązuje się do zapoznawania się ze zmianami w niniejszym Regulaminie.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.