CEL KSZTAŁCENIA WG NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ |
OCENA | |||
---|---|---|---|---|
BARDZO DOBRA |
DOBRA |
DOSTATECZNA |
DOPUSZCZAJĄCA | |
Welcome |
||||
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów |
Reagowanie ustne |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, przedmiotów osobistego użytku, reaguje właściwie na polecenia wykonywania różnych czynności. |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, przedmiotów osobistego użytku, popełniając niewielkie błędy językowe. |
Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, przedmiotów osobistego użytku, reaguje właściwie na polecenia wykonywania różnych czynności często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, przedmiotów osobistego użytku, reaguje właściwie na polecenia wykonywania różnych czynności korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Opis przedmiotów |
Uczeń w sposób płynny nazywa i opisuje kolory przedmiotów codziennego użytku,nie popełniając większych błędów. |
Uczeń nazywa i opisuje kolory przedmiotów codziennego użytku, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń nazywa i opisuje kolory przedmiotów codziennego użytku popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń nazywa i opisuje kolory przedmiotów codziennego użytku popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uzyskiwanie informacji |
Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z danymi osobowymi, dotyczącymi między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, własności, kolorów i przeznaczenia przedmiotów osobistego użytku. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z danymi osobowymi, dotyczącymi między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, własności, kolorów i przeznaczenia przedmiotów osobistego użytku, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z danymi osobowymi, dotyczącymi między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, własności, kolorów i przeznaczenia przedmiotów osobistego użytku, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z danymi osobowymi, dotyczącymi między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, własności, kolorów i przeznaczenia przedmiotów osobistego użytku, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., kolory, godziny, dni, daty, przedmioty osobiste codziennego użytku), przymiotniki dzierżawcze, zerowe, określone i nieokreślone przedimki, zaimki wskazujące, liczbę mnogą rzeczowników, possessive s, pytanie whose? |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., kolory, godziny, dni, daty, przedmioty osobiste codziennego użytku), przymiotniki dzierżawcze, zerowe, określone i nieokreślone przedimki, zaimki wskazujące, liczbę mnogą rzeczowników, possessive s, pytanie whose?, popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., kolory, godziny, dni, daty, przedmioty osobiste codziennego użytku), przymiotniki dzierżawcze, zerowe, określone i nieokreślone przedimki, zaimki wskazujące, liczbę mnogą rzeczowników, possessive s, pytanie whose?, phrasal verbs, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., kolory, godziny, dni, daty, przedmioty osobiste codziennego użytku), przymiotniki dzierżawcze, zerowe, określone i nieokreślone przedimki, zaimki wskazujące, liczbę mnogą rzeczowników, possessive s, pytanie whose?popełniając bardzo liczne błędy. |
UNIT 1 |
||||
Opis przedmiotów |
Uczeń w sposób płynny opisuje wyposażenie różnych pomieszczeń, cechy zewnętrzne różnych przedmiotów, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje wyposażenie różnych pomieszczeń, cechy zewnętrzne różnych przedmiotów, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje wyposażenie różnych pomieszczeń, cechy zewnętrzne różnych przedmiotów, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje wyposażenie różnych pomieszczeń, cechy zewnętrzne różnych przedmiotów, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Opis ludzi |
Uczeń w sposób płynny opisuje cechy zewnętrzne różnych osób, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje cechy zewnętrzne różnych osób, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje cechy zewnętrzne różnych osób, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje cechy zewnętrzne różnych osób, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1 |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1 |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1 |
Reagowanie ustne |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z. codziennymi zwyczajami. |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z codziennymi zwyczajami, popełniając niewielkie błędy językowe. |
Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych zcodziennymi zwyczajami, wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z codziennymi zwyczajami, korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uzyskiwanie informacji |
Uczeń w sposób płynny udziela iprosi o informacje związane z wyposażeniem pomieszczeń, wyglądem osób. |
Uczeń udziela iprosi o informacje związane z wyposażeniem pomieszczeń, wyglądem osób, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela iprosi o informacje związane z wyposażeniem pomieszczeń, wyglądem osób, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela iprosi o informacje związane z wyposażeniem pomieszczeń, wyglądem osób, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy domowych sprzętów, przymiotniki opisujące i oceniające), konstrukcje there is, there are, przedimki nieokreślone some, any, przysłówki miejsca i czasu, właściwy porządek przymiotników opisujących rzeczowniki, czas present simple. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy domowych sprzętów, przymiotniki opisujące i oceniające), konstrukcje there is, there are, przedimki nieokreślone some, any, przysłówki miejsca i czasu, właściwy porządek przymiotników opisujących rzeczowniki, czas present simple, popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy domowych sprzętów, przymiotniki opisujące i oceniające), konstrukcje there is, there are, przedimki nieokreślone some, any, przysłówki miejsca i czasu, właściwy porządek przymiotników opisujących rzeczowniki, czas present simple, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy domowych sprzętów, przymiotniki opisujące i oceniające), konstrukcje there is, there are, przedimki nieokreślone some, any, przysłówki miejsca i czasu, właściwy porządek przymiotników opisujących rzeczowniki, czas present simple, popełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze e-mali do kolegi opisując swój pokój, ulubione przedmioty, rodzinę i przyjaciół, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze e-mali do kolegi opisując swój pokój, ulubione przedmioty, rodzinę i przyjaciół, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze e-mali do kolegi opisując swój pokój, ulubione przedmioty, rodzinę i przyjaciół, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze e-mali do kolegi opisując swój pokój, ulubione przedmioty, rodzinę i przyjaciół, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń przygotowuje pracę projektowąo interesujących miejscach w Polsce i prezentuje ją na forum, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń przygotowuje pracę projektowąo interesujących miejscach w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje pracę projektowąo interesujących miejscach w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje pracę projektowąo interesujących miejscach w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
UNIT 2 |
||||
Opis ludzi |
Uczeń w sposób płynny opisuje osobowość różnych osób, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje osobowość różnych osób popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje osobowość różnych osób popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje osobowość różnych osób popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2 |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2 |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2 |
Reagowanie ustne |
Uczeń słucha i opowiada o tym, co potrafi robić, co robi w wolnym czasie, reagującw rozmowie właściwie i nie popełniając większych błędów. |
Uczeń słucha i opowiada o tym, co potrafi robić, co robi w wolnym czasie, reagującw rozmowie właściwie i popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń słucha i opowiada o tym, co potrafi robić, co robi w wolnym czasie, reagującczęściowow rozmowie właściwie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń słucha i opowiada o tym, co potrafi robić, co robi w wolnym czasie, nie reagującw rozmowie właściwie, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uzyskiwanie informacji |
Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi w wolnym czasie i umiejętnościami. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi w wolnym czasie i umiejętnościami, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi w wolnym czasie i umiejętnościami, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi w wolnym czasie i umiejętnościami, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., czynności codzienne i w wolnym czasie), can/can’t, czasowniki dynamiczne i statyczne, przysłówki częstotliwości, czasy present simple i present continuous |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., czynności codzienne i w wolnym czasie), can/can’t, czasowniki dynamiczne i statyczne, przysłówki częstotliwości, czasy present simple i present continuous popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., czynności codzienne i w wolnym czasie), can/can’t, czasowniki dynamiczne i statyczne, przysłówki częstotliwości, czasy present simple i present continuous popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., czynności codzienne i w wolnym czasie), can/can’t, czasowniki dynamiczne i statyczne, przysłówki częstotliwości, czasy present simple i present continuous popełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń opisuje na blogu swojeulubione aktywności, umiejętności oraz osobowośćnie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń opisuje na blogu swojeulubione aktywności, umiejętności oraz osobowość, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń opisuje na blogu swojeulubione aktywności, umiejętności oraz osobowość, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń opisuje na blogu swojeulubione aktywności, umiejętności oraz osobowość, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń przygotowuje krótki przewodnik po atrakcjach turystycznych w swojej okolicy i prezentuje go na forum, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń przygotowuje krótki przewodnik po atrakcjach turystycznych w swojej okolicy i prezentuje go na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje krótki przewodnik po atrakcjach turystycznych w swojej okolicy i prezentuje go na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje krótki przewodnik po atrakcjach turystycznych w swojej okolicy i prezentuje go na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
UNIT 3 |
||||
Opis zwierząt /zjawisk/miejsc |
Uczeń w sposób płynny opisuje rodzaje produktów żywnościowych, posiłki i ich wartości odżywcze, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje rodzaje produktów żywnościowych, posiłki i ich wartości odżywcze popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje rodzaje produktów żywnościowych, posiłki i ich wartości odżywcze popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje rodzaje produktów żywnościowych, posiłki i ich wartości odżywcze popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń przygotowuje pracę projektowąna temat przepisów kulinarnych i prezentuje ją na forum, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń przygotowuje pracę projektowąna temat przepisów kulinarnych i prezentuje ją na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje pracę projektowąna temat przepisów kulinarnych i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje pracę projektowąna temat przepisów kulinarnych i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Reagowanie ustne |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z ulubioną żywnością i zdrową dietą, marnowaniem żywności. |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z ulubioną żywnością i zdrową dietą, marnowaniem żywności., popełniając niewielkie błędy językowe. |
Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych zulubioną żywnością i zdrową dietą, marnowaniem żywności., często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z ulubioną żywnością i zdrową dietą, marnowaniem żywności., korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy produktów żywnościowych, opakowań, posiłków) określa rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, stosuje kwantyfikatory, stopień wyższy i najwyższy przymiotników, nie popełniając błędów. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy produktów żywnościowych, opakowań, posiłków), określa rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, stosuje kwantyfikatory, stopień wyższy i najwyższy przymiotników, popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy produktów żywnościowych, opakowań, posiłków), określa rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, stosuje kwantyfikatory, stopień wyższy i najwyższy przymiotników, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy produktów żywnościowych, opakowań, posiłków), określa rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, stosuje kwantyfikatory, stopień wyższy i najwyższy przymiotników popełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze opinion essayna temat marnowania żywności przez supermarkety, nie popełniającwiększych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze opinion essayna temat marnowania żywności przez supermarkety popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze opinion essayna temat marnowania żywności przez supermarkety, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze opinion essayna temat marnowania żywności przez supermarkety, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
UNIT 4 |
||||
Opis przedmiotów |
Uczeń w sposób płynny opisuje pomieszczenia w domu i ich wyposażenie, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje pomieszczenia w domu i ich wyposażenie, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje pomieszczenia w domu i ich wyposażenie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje pomieszczenia w domu i ich wyposażenie popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów. |
Reagowanie ustne |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych zprzestrzeganiem prawa do prywatności w domu i Internecie. |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości popełniając niewielkie błędy językowe. |
Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości,korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uzyskiwanie informacji |
Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z pomieszczeniami, wyposażeniem domu), formę przeszłą czasownika be ican, czasowniki regularne i nieregularne w czasie simple past, czas past continuous. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z pomieszczeniami, wyposażeniem domu), formę przeszłą czasownika be ican, czasowniki regularne i nieregularne w czasie simple past, czas past continuous., popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z pomieszczeniami, wyposażeniem domu), formę przeszłą czasownika bei can, czasowniki regularne i nieregularne w czasie simple past, czas past continuous, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z pomieszczeniami, wyposażeniem domu), formę przeszłą czasownika be ican, czasowniki regularne i nieregularne w czasie simple past, czas past continuous.popełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze wpis na blogu na temat przestrzegania i łamania polityki prywatności, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze wpis na blogu na temat przestrzegania i łamania polityki prywatności, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze wpis na blogu na temat przestrzegania i łamania polityki prywatności, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze wpis na blogu na temat przestrzegania i łamania polityki prywatności, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń projektujeulotkę o budynku historycznym w Polsce i prezentuje ją na forum, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń projektujeulotkę o budynku historycznym w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń projektujeulotkę o budynku historycznym w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń projektujeulotkę o budynku historycznym w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
UNIT 5 |
||||
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów |
Reagowanie ustne |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych zwymarzoną karierą zawodową. |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości popełniając niewielkie błędy językowe. |
Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości,korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uzyskiwanie informacji |
Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z planami i zamiarami na najbliższą przyszłość. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z planami i zamiarami na najbliższą przyszłośćpopełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z planami i zamiarami na najbliższą przyszłość. popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z planami i zamiarami na najbliższą przyszłość. popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy zawodów), be going to,present continuous dla umówionych spotkań, wyrażenia czasowe dla przyszłości. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy zawodów), be going to,present continuous dla umówionych spotkań, wyrażenia czasowe dla przyszłości popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy zawodów), be going to,present continuous dla umówionych spotkań, wyrażenia czasowe dla przyszłości, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy zawodów), be going to,present continuous dla umówionych spotkań, wyrażenia czasowe dla przyszłości, popełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze swój życiorys, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze swój życiorys, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze swój życiorys, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze swój życiorys, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
Wyrażanie opinii |
Uczeń w sposób płynny wyraża i uzasadnia swoją opinię na temat ważnych w przyszłości zawodów, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń wyraża swoją opinię temat ważnych w przyszłości zawodów, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń wyraża swoją opinię temat ważnych w przyszłości zawodów, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń wyraża swoją opinię temat ważnych w przyszłości zawodów, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń opisuje międzynarodowy projekt dla młodych ludzi i prezentuje pracę na forum, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje międzynarodowy projekt dla młodych ludzi i prezentuje pracę na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje międzynarodowy projekt dla młodych ludzi i prezentuje pracę na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje międzynarodowy projekt dla młodych ludzi i prezentuje pracę na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
UNIT 6 |
||||
Opis miejsc |
Uczeń w sposób płynny opisuje miejsca w mieście i ich położenie, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje p miejsca w mieście i ich położenie, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje miejsca w mieście i ich położenie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje miejsca w mieście i ich położenie popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń przygotowuje pracę projektową na temat emigracji Polaków do Stanów Zjednoczonych i prezentuje ją na forum nie popełniając większych błędów. |
Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat emigracji Polaków do Stanów Zjednoczonych i prezentuje ją na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat emigracji Polaków do Stanów Zjednoczonych i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat emigracji Polaków do Stanów Zjednoczonych i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Reagowanie ustne |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych zplanem zwiedzania miasta, przewidywań dotyczących przyszłości. |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych zplanem zwiedzania miasta, przewidywań dotyczących przyszłości popełniając niewielkie błędy językowe. |
Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie,reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych zplanem zwiedzania miasta, przewidywań dotyczących przyszłości, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń stara się uczestniczyć w prostej rozmowie reagując w sytuacjach komunikacyjnych związanych zplanem zwiedzania miasta, przewidywań dotyczących przyszłości, korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Wyrażanie opinii |
Uczeń w sposób płynny wyraża i uzasadnia swoją opinię na temat możliwego życia ludzi na Marsie, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń wyraża swoją opinię temat możliwego życia ludzi na Marsie, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń wyraża swoją opinię temat możliwego życia ludzi na Marsie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń wyraża swoją opinię temat możliwego życia ludzi na Marsie, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy miejsc i budynków w mieście), czasownik will/won’t, stronę bierną w czasie present simple i past simple. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy miejsc i budynków w mieście), czasownik will/won’t, stronę bierną w czasie present simple i past simple popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy miejsc i budynków w mieście), czasownik will/won’t, stronę bierną w czasie present simple i past simple, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy miejsc i budynków w mieście), czasownik will/won’t, stronę bierną w czasie present simple i past simplepopełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze na blogu o turystyce w swoim mieście, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze na blogu o turystyce w swoim mieście, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze na blogu o turystyce w swoim mieście, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze na blogu o turystyce w swoim mieście, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
UNIT 7 |
||||
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń opracowuje ankiety na temat polskiego sportu i przedstawia ją na forumnie popełniając większych błędów. |
Uczeń opracowuje ankiety na temat polskiego sportu i przedstawia ją na forumpopełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opracowuje ankiety na temat polskiego sportu i przedstawia ją na forumpopełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opracowuje ankiety na temat polskiego sportu i przedstawia ją na forumpopełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Reagowanie ustne |
Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje i opinię na temat sportu, osobistych doświadczeń życiowych. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i opinię na temat sportu, osobistych doświadczeń życiowych, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i opinię na temat sportu, osobistych doświadczeń życiowych popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i opinię na temat sportu, osobistych doświadczeń życiowych popełniając błędy językowe popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy różnych sportów), czasowniki play, do, go, czas present perfect, ever, never, czas present perfect w porównaniu do czasu past simple |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy różnych sportów), czasowniki play, do, go, czas present perfect, ever, never, czas present perfect w porównaniu do czasu past simplepopełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy różnych sportów), czasowniki play, do, go, czas present perfect, ever, never, czas present perfect w porównaniu do czasu past simplepopełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy różnych sportów), czasowniki play, do, go, czas present perfect, ever, never, czas present perfect w porównaniu do czasu past simplepopełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze krótkie wypracowanie o wybranym sławnym sportowcu, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze krótkie wypracowanie o wybranym sławnym sportowcu popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze krótkie wypracowanie o wybranym sławnym sportowcu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze krótkie wypracowanie o wybranym sławnym sportowcu popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
UNIT 8 |
||||
Opis ludzi |
Uczeń w sposób płynny opisuje stany emocjonalne ludzi, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń w sposób płynny opisuje stany emocjonalne ludzi, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń w sposób płynny opisuje stany emocjonalne ludzi, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń w sposób płynny opisuje stany emocjonalne ludzi, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów. |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń pisze zaproszenie na lokalną uroczystość i prezentuje je na forum, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń pisze zaproszenie na lokalną uroczystość i prezentuje je na forum popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń pisze zaproszenie na lokalną uroczystość i prezentuje je na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń pisze zaproszenie na lokalną uroczystość i prezentuje je na forum popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Reagowanie ustne |
Uczeń w sposób płynny prowadzi rozmowę na temat uczuć i stanu emocjonalnego różnych osób, możliwego postępowania w określonej sytuacji |
Uczeń prowadzi rozmowę na temat uczuć i stanu emocjonalnego różnych osób, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń prowadzi rozmowę na temat uczuć i stanu emocjonalnego różnych osób popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń prowadzi rozmowę na temat uczuć i stanu emocjonalnego różnych osób, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy uczuć i emocji, pierwszy okres warunkowy, when, as soon as, unless, zerowy okres warunkowy, przymiotniki z końcówką –ed i –Ing. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy uczuć i emocji, pierwszy okres warunkowy, when, as soon as, unless, zerowy okres warunkowy, przymiotniki z końcówką –ed i –Ingpopełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy uczuć i emocji, pierwszy okres warunkowy, when, as soon as, unless, zerowy okres warunkowy, przymiotniki z końcówką –ed i –Ing, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy uczuć i emocji, pierwszy okres warunkowy, when, as soon as, unless, zerowy okres warunkowy, przymiotniki z końcówką –ed i –Ing,popełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze wpis do dziennika o wybranej osobie, sytuacji w jakiej się znalazła, jej uczuć i sposobie rozwiązania problemów, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze wpis do dziennika o wybranej osobie, sytuacji w jakiej się znalazła, jej uczuć i sposobie rozwiązania problemów, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze wpis do dziennika o wybranej osobie, sytuacji w jakiej się znalazła, jej uczuć i sposobie rozwiązania problemów, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze wpis do dziennika o wybranej osobie, sytuacji w jakiej się znalazła, jej uczuć i sposobie rozwiązania problemów, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |