CEL KSZTAŁCENIA WG NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ

OCENA

BARDZO DOBRA

DOBRA

DOSTATECZNA

DOPUSZCZAJĄCA

Welcome

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Reagowanie ustne

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, przedmiotów osobistego użytku, reaguje właściwie na polecenia wykonywania różnych czynności.

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, przedmiotów osobistego użytku, popełniając niewielkie błędy językowe.

Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, przedmiotów osobistego użytku, reaguje właściwie na polecenia wykonywania różnych czynności często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, przedmiotów osobistego użytku, reaguje właściwie na polecenia wykonywania różnych czynności korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Opis przedmiotów

Uczeń w sposób płynny nazywa i opisuje kolory przedmiotów codziennego użytku,nie popełniając większych błędów.

Uczeń nazywa i opisuje kolory przedmiotów codziennego użytku, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń nazywa i opisuje kolory przedmiotów codziennego użytku popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń nazywa i opisuje kolory przedmiotów codziennego użytku popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z danymi osobowymi, dotyczącymi między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, własności, kolorów i przeznaczenia przedmiotów osobistego użytku.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z danymi osobowymi, dotyczącymi między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, własności, kolorów i przeznaczenia przedmiotów osobistego użytku, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z danymi osobowymi, dotyczącymi między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, własności, kolorów i przeznaczenia przedmiotów osobistego użytku, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z danymi osobowymi, dotyczącymi między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, własności, kolorów i przeznaczenia przedmiotów osobistego użytku, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., kolory, godziny, dni, daty, przedmioty osobiste codziennego użytku), przymiotniki dzierżawcze, zerowe, określone i nieokreślone przedimki, zaimki wskazujące, liczbę mnogą rzeczowników, possessive s, pytanie whose?

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., kolory, godziny, dni, daty, przedmioty osobiste codziennego użytku), przymiotniki dzierżawcze, zerowe, określone i nieokreślone przedimki, zaimki wskazujące, liczbę mnogą rzeczowników, possessive s, pytanie whose?, popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., kolory, godziny, dni, daty, przedmioty osobiste codziennego użytku), przymiotniki dzierżawcze, zerowe, określone i nieokreślone przedimki, zaimki wskazujące, liczbę mnogą rzeczowników, possessive s, pytanie whose?, phrasal verbs, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., kolory, godziny, dni, daty, przedmioty osobiste codziennego użytku), przymiotniki dzierżawcze, zerowe, określone i nieokreślone przedimki, zaimki wskazujące, liczbę mnogą rzeczowników, possessive s, pytanie whose?popełniając bardzo liczne błędy.

UNIT 1

Opis przedmiotów

Uczeń w sposób płynny opisuje wyposażenie różnych pomieszczeń, cechy zewnętrzne różnych przedmiotów, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje wyposażenie różnych pomieszczeń, cechy zewnętrzne różnych przedmiotów, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje wyposażenie różnych pomieszczeń, cechy zewnętrzne różnych przedmiotów, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje wyposażenie różnych pomieszczeń, cechy zewnętrzne różnych przedmiotów, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Opis ludzi

Uczeń w sposób płynny opisuje cechy zewnętrzne różnych osób, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje cechy zewnętrzne różnych osób, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje cechy zewnętrzne różnych osób, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje cechy zewnętrzne różnych osób, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo
i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Reagowanie ustne

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z. codziennymi zwyczajami.

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z codziennymi zwyczajami, popełniając niewielkie błędy językowe.

Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych zcodziennymi zwyczajami, wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z codziennymi zwyczajami, korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela iprosi o informacje związane z wyposażeniem pomieszczeń, wyglądem osób.

Uczeń udziela iprosi o informacje związane z wyposażeniem pomieszczeń, wyglądem osób, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela iprosi o informacje związane z wyposażeniem pomieszczeń, wyglądem osób, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela iprosi o informacje związane z wyposażeniem pomieszczeń, wyglądem osób, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy domowych sprzętów, przymiotniki opisujące i oceniające), konstrukcje there is, there are, przedimki nieokreślone some, any, przysłówki miejsca i czasu, właściwy porządek przymiotników opisujących rzeczowniki, czas present simple.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy domowych sprzętów, przymiotniki opisujące i oceniające), konstrukcje there is, there are, przedimki nieokreślone some, any, przysłówki miejsca i czasu, właściwy porządek przymiotników opisujących rzeczowniki, czas present simple, popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy domowych sprzętów, przymiotniki opisujące i oceniające), konstrukcje there is, there are, przedimki nieokreślone some, any, przysłówki miejsca i czasu, właściwy porządek przymiotników opisujących rzeczowniki, czas present simple, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy domowych sprzętów, przymiotniki opisujące i oceniające), konstrukcje there is, there are, przedimki nieokreślone some, any, przysłówki miejsca i czasu, właściwy porządek przymiotników opisujących rzeczowniki, czas present simple, popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze e-mali do kolegi opisując swój pokój, ulubione przedmioty, rodzinę i przyjaciół, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze e-mali do kolegi opisując swój pokój, ulubione przedmioty, rodzinę i przyjaciół, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze e-mali do kolegi opisując swój pokój, ulubione przedmioty, rodzinę i przyjaciół, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze e-mali do kolegi opisując swój pokój, ulubione przedmioty, rodzinę i przyjaciół, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń przygotowuje pracę projektowąo interesujących miejscach w Polsce i prezentuje ją na forum, nie popełniając większych błędów.

Uczeń przygotowuje pracę projektowąo interesujących miejscach w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje pracę projektowąo interesujących miejscach w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje pracę projektowąo interesujących miejscach w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

UNIT 2

Opis ludzi

Uczeń w sposób płynny opisuje osobowość różnych osób, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje osobowość różnych osób popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje osobowość różnych osób popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje osobowość różnych osób popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2
i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Reagowanie ustne

Uczeń słucha i opowiada o tym, co potrafi robić, co robi w wolnym czasie, reagującw rozmowie właściwie i nie popełniając większych błędów.

Uczeń słucha i opowiada o tym, co potrafi robić, co robi w wolnym czasie, reagującw rozmowie właściwie i popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń słucha i opowiada o tym, co potrafi robić, co robi w wolnym czasie, reagującczęściowow rozmowie właściwie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń słucha i opowiada o tym, co potrafi robić, co robi w wolnym czasie, nie reagującw rozmowie właściwie, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi w wolnym czasie i umiejętnościami.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi w wolnym czasie i umiejętnościami, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi w wolnym czasie i umiejętnościami, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi w wolnym czasie i umiejętnościami, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., czynności codzienne i w wolnym czasie), can/can’t, czasowniki dynamiczne i statyczne, przysłówki częstotliwości, czasy present simple i present continuous

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., czynności codzienne i w wolnym czasie), can/can’t, czasowniki dynamiczne i statyczne, przysłówki częstotliwości, czasy present simple i present continuous popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., czynności codzienne i w wolnym czasie), can/can’t, czasowniki dynamiczne i statyczne, przysłówki częstotliwości, czasy present simple i present continuous popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., czynności codzienne i w wolnym czasie), can/can’t, czasowniki dynamiczne i statyczne, przysłówki częstotliwości, czasy present simple i present continuous popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń opisuje na blogu swojeulubione aktywności, umiejętności oraz osobowośćnie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń opisuje na blogu swojeulubione aktywności, umiejętności oraz osobowość, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń opisuje na blogu swojeulubione aktywności, umiejętności oraz osobowość, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń opisuje na blogu swojeulubione aktywności, umiejętności oraz osobowość, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń przygotowuje krótki przewodnik po atrakcjach turystycznych w swojej okolicy i prezentuje go na forum, nie popełniając większych błędów.

Uczeń przygotowuje krótki przewodnik po atrakcjach turystycznych w swojej okolicy i prezentuje go na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje krótki przewodnik po atrakcjach turystycznych w swojej okolicy i prezentuje go na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje krótki przewodnik po atrakcjach turystycznych w swojej okolicy i prezentuje go na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

UNIT 3

Opis zwierząt /zjawisk/miejsc

Uczeń w sposób płynny opisuje rodzaje produktów żywnościowych, posiłki i ich wartości odżywcze, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje rodzaje produktów żywnościowych, posiłki i ich wartości odżywcze popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje rodzaje produktów żywnościowych, posiłki i ich wartości odżywcze popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje rodzaje produktów żywnościowych, posiłki i ich wartości odżywcze popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń przygotowuje pracę projektowąna temat przepisów kulinarnych i prezentuje ją na forum, nie popełniając większych błędów.

Uczeń przygotowuje pracę projektowąna temat przepisów kulinarnych i prezentuje ją na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje pracę projektowąna temat przepisów kulinarnych i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje pracę projektowąna temat przepisów kulinarnych i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Reagowanie ustne

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z ulubioną żywnością i zdrową dietą, marnowaniem żywności.

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z ulubioną żywnością i zdrową dietą, marnowaniem żywności., popełniając niewielkie błędy językowe.

Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych zulubioną żywnością i zdrową dietą, marnowaniem żywności., często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z ulubioną żywnością i zdrową dietą, marnowaniem żywności., korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy produktów żywnościowych, opakowań,  posiłków) określa rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, stosuje kwantyfikatory, stopień wyższy i najwyższy przymiotników, nie popełniając błędów.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy produktów żywnościowych, opakowań, posiłków), określa rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, stosuje kwantyfikatory, stopień wyższy i najwyższy przymiotników, popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy produktów żywnościowych, opakowań, posiłków), określa rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, stosuje kwantyfikatory, stopień wyższy i najwyższy przymiotników, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy produktów żywnościowych, opakowań, posiłków), określa rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, stosuje kwantyfikatory, stopień wyższy i najwyższy przymiotników popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze opinion essayna temat marnowania żywności przez supermarkety, nie popełniającwiększych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze opinion essayna temat marnowania żywności przez supermarkety popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze opinion essayna temat marnowania żywności przez supermarkety, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze opinion essayna temat marnowania żywności przez supermarkety, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

UNIT 4

Opis przedmiotów

Uczeń w sposób płynny opisuje pomieszczenia w domu i ich wyposażenie, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje pomieszczenia w domu i ich wyposażenie, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje pomieszczenia w domu i ich wyposażenie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje pomieszczenia w domu i ich wyposażenie popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów.

Reagowanie ustne

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych zprzestrzeganiem prawa do prywatności w domu i Internecie.

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości popełniając niewielkie błędy językowe.

Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości,korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z pomieszczeniami, wyposażeniem domu), formę przeszłą czasownika be ican, czasowniki regularne i nieregularne w czasie simple past, czas past continuous.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z pomieszczeniami, wyposażeniem domu), formę przeszłą czasownika be ican, czasowniki regularne i nieregularne w czasie simple past, czas past continuous., popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z pomieszczeniami, wyposażeniem domu), formę przeszłą czasownika bei can, czasowniki regularne i nieregularne w czasie simple past, czas past continuous, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z pomieszczeniami, wyposażeniem domu), formę przeszłą czasownika be ican, czasowniki regularne i nieregularne w czasie simple past, czas past continuous.popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze wpis na blogu na temat przestrzegania i łamania polityki prywatności, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze wpis na blogu na temat przestrzegania i łamania polityki prywatności, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze wpis na blogu na temat przestrzegania i łamania polityki prywatności, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze wpis na blogu na temat przestrzegania i łamania polityki prywatności, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń projektujeulotkę o budynku historycznym w Polsce i prezentuje ją na forum, nie popełniając większych błędów.

Uczeń projektujeulotkę o budynku historycznym w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń projektujeulotkę o budynku historycznym w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń projektujeulotkę o budynku historycznym w Polsce i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

UNIT 5

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Reagowanie ustne

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych zwymarzoną karierą zawodową.

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości popełniając niewielkie błędy językowe.

Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z rodzajem i wyposażeniem domowych pomieszczeń, czynnościamiw określonym czasie w przeszłości,korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uzyskiwanie informacji

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z planami i zamiarami na najbliższą przyszłość.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z planami i zamiarami na najbliższą przyszłośćpopełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z planami i zamiarami na najbliższą przyszłość. popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z planami i zamiarami na najbliższą przyszłość. popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy zawodów), be going to,present continuous dla umówionych spotkań, wyrażenia czasowe dla przyszłości.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy zawodów), be going to,present continuous dla umówionych spotkań, wyrażenia czasowe dla przyszłości popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy zawodów), be going to,present continuous dla umówionych spotkań, wyrażenia czasowe dla przyszłości, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy zawodów), be going to,present continuous dla umówionych spotkań, wyrażenia czasowe dla przyszłości, popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze swój życiorys, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze swój życiorys, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze swój życiorys, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze swój życiorys, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

Wyrażanie opinii

Uczeń w sposób płynny wyraża i uzasadnia swoją opinię na temat ważnych w przyszłości zawodów, nie popełniając większych błędów.

Uczeń wyraża swoją opinię temat ważnych w przyszłości zawodów, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń wyraża swoją opinię temat ważnych w przyszłości zawodów, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń wyraża swoją opinię temat ważnych w przyszłości zawodów, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń opisuje międzynarodowy projekt dla młodych ludzi i prezentuje pracę na forum, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje międzynarodowy projekt dla młodych ludzi i prezentuje pracę na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje międzynarodowy projekt dla młodych ludzi i prezentuje pracę na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje międzynarodowy projekt dla młodych ludzi i prezentuje pracę na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

UNIT 6

Opis miejsc

Uczeń w sposób płynny opisuje miejsca w mieście i ich położenie, nie popełniając większych błędów.

Uczeń opisuje p miejsca w mieście i ich położenie, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje miejsca w mieście i ich położenie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opisuje miejsca w mieście i ich położenie popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń przygotowuje pracę projektową na temat emigracji Polaków do Stanów Zjednoczonych i prezentuje ją na forum nie popełniając większych błędów.

Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat emigracji Polaków do Stanów Zjednoczonych i prezentuje ją na forum, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat emigracji Polaków do Stanów Zjednoczonych i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat emigracji Polaków do Stanów Zjednoczonych i prezentuje ją na forum, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Reagowanie ustne

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych zplanem zwiedzania miasta, przewidywań dotyczących przyszłości.

Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych zplanem zwiedzania miasta, przewidywań dotyczących przyszłości popełniając niewielkie błędy językowe.

Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie,reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych zplanem zwiedzania miasta, przewidywań dotyczących przyszłości, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń stara się uczestniczyć w prostej rozmowie reagując w sytuacjach komunikacyjnych związanych zplanem zwiedzania miasta, przewidywań dotyczących przyszłości, korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Wyrażanie opinii

Uczeń w sposób płynny wyraża i uzasadnia swoją opinię na temat możliwego życia ludzi na Marsie, nie popełniając większych błędów.

Uczeń wyraża swoją opinię temat możliwego życia ludzi na Marsie, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń wyraża swoją opinię temat możliwego życia ludzi na Marsie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń wyraża swoją opinię temat możliwego życia ludzi na Marsie, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy miejsc i budynków w mieście), czasownik will/won’t, stronę bierną w czasie present simple i past simple.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy miejsc i budynków w mieście), czasownik will/won’t, stronę bierną w czasie present simple i past simple popełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy miejsc i budynków w mieście), czasownik will/won’t, stronę bierną w czasie present simple i past simple, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy miejsc i budynków w mieście), czasownik will/won’t, stronę bierną w czasie present simple i past simplepopełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze na blogu o turystyce w swoim mieście, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze na blogu o turystyce w swoim mieście, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze na blogu o turystyce w swoim mieście, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze na blogu o turystyce w swoim mieście, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

UNIT 7

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń opracowuje ankiety na temat polskiego sportu i przedstawia ją na forumnie popełniając większych błędów.

Uczeń opracowuje ankiety na temat polskiego sportu i przedstawia ją na forumpopełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opracowuje ankiety na temat polskiego sportu i przedstawia ją na forumpopełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń opracowuje ankiety na temat polskiego sportu i przedstawia ją na forumpopełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Reagowanie ustne

Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje i opinię na temat sportu, osobistych doświadczeń życiowych.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i opinię na temat sportu, osobistych doświadczeń życiowych, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i opinię na temat sportu, osobistych doświadczeń życiowych popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i opinię na temat sportu, osobistych doświadczeń życiowych popełniając błędy językowe popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy różnych sportów), czasowniki play, do, go, czas present perfect, ever, never, czas present perfect w porównaniu do czasu past simple

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy różnych sportów), czasowniki play, do, go, czas present perfect, ever, never, czas present perfect w porównaniu do czasu past simplepopełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy różnych sportów), czasowniki play, do, go, czas present perfect, ever, never, czas present perfect w porównaniu do czasu past simplepopełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy różnych sportów), czasowniki play, do, go, czas present perfect, ever, never, czas present perfect w porównaniu do czasu past simplepopełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze krótkie wypracowanie o wybranym sławnym sportowcu, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze krótkie wypracowanie o wybranym sławnym sportowcu popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze krótkie wypracowanie o wybranym sławnym sportowcu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze krótkie wypracowanie o wybranym sławnym sportowcu popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.

UNIT 8

Opis ludzi

Uczeń w sposób płynny opisuje stany emocjonalne ludzi, nie popełniając większych błędów.

Uczeń w sposób płynny opisuje stany emocjonalne ludzi, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń w sposób płynny opisuje stany emocjonalne ludzi, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń w sposób płynny opisuje stany emocjonalne ludzi, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Rozumienie wypowiedzi

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów.

Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów.

Zachowania społeczne i interakcja

Uczeń pisze zaproszenie na lokalną uroczystość i prezentuje je na forum, nie popełniając większych błędów.

Uczeń pisze zaproszenie na lokalną uroczystość i prezentuje je na forum popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń pisze zaproszenie na lokalną uroczystość i prezentuje je na forum, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń pisze zaproszenie na lokalną uroczystość i prezentuje je na forum popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Reagowanie ustne

Uczeń w sposób płynny prowadzi rozmowę na temat uczuć i stanu emocjonalnego różnych osób, możliwego postępowania w określonej sytuacji

Uczeń prowadzi rozmowę na temat uczuć i stanu emocjonalnego różnych osób, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń prowadzi rozmowę na temat uczuć i stanu emocjonalnego różnych osób popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Uczeń prowadzi rozmowę na temat uczuć i stanu emocjonalnego różnych osób, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.

Gramatyka i słownictwo

Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy uczuć i emocji, pierwszy okres warunkowy, when, as soon as, unless, zerowy okres warunkowy, przymiotniki z końcówką –ed i –Ing.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy uczuć i emocji, pierwszy okres warunkowy, when, as soon as, unless, zerowy okres warunkowy, przymiotniki z końcówką –ed i –Ingpopełniając nieliczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy uczuć i emocji, pierwszy okres warunkowy, when, as soon as, unless, zerowy okres warunkowy, przymiotniki z końcówką –ed i –Ing, popełniając liczne błędy.

Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy uczuć i emocji, pierwszy okres warunkowy, when, as soon as, unless, zerowy okres warunkowy, przymiotniki z końcówką –ed i –Ing,popełniając bardzo liczne błędy.

Tworzenie tekstu pisemnego

Uczeń pisze wpis do dziennika o wybranej osobie, sytuacji w jakiej się znalazła, jej uczuć i sposobie rozwiązania problemów, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi.

Uczeń pisze wpis do dziennika o wybranej osobie, sytuacji w jakiej się znalazła, jej uczuć i sposobie rozwiązania problemów, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl.

Uczeń pisze wpis do dziennika o wybranej osobie, sytuacji w jakiej się znalazła, jej uczuć i sposobie rozwiązania problemów, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl.

Uczeń pisze wpis do dziennika o wybranej osobie, sytuacji w jakiej się znalazła, jej uczuć i sposobie rozwiązania problemów, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu.