CEL KSZTAŁCENIA WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ |
OCENA | |||
---|---|---|---|---|
BARDZO DOBRA |
DOBRA |
DOSTATECZNA |
DOPUSZCZAJĄCA | |
Welcome |
||||
Opis ludzi |
Uczeń w sposób płynny opisuje ludzi podając podstawowe o nich informacje, opisuje ich wygląd zewnętrzny, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje ludzi podając podstawowe o nich informacje, opisuje ich wygląd zewnętrzny popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje ludzi podając podstawowe o nich informacje, opisuje ich wygląd zewnętrzny popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje ludzi podając podstawowe o nich informacje, opisuje ich wygląd zewnętrzny popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale Welcome i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów |
Reagowanie ustne |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, reaguje właściwie na polecenia wykonywanie różnych czynności. |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, reaguje właściwie na polecenia wykonywanie różnych czynności, popełniając niewielkie błędy językowe. |
Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, reaguje właściwie na polecenia wykonywanie różnych czynności często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z przedstawianiem siebie i innych osób, podawaniem informacji związanych z danymi osobowymi, dotyczących między innymi pochodzenia i miejsca zamieszkania, reaguje właściwie na polecenia wykonywanie różnych czynności korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Opis przedmiotów |
Uczeń w sposób płynny opisuje położenie różnych miejsc, określa cechy krajobrazu, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje położenie różnych miejsc, określa cechy krajobrazu, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje położenie różnych miejsc, określa cechy krajobrazu popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje położenie różnych miejsc, określa cechy krajobrazu popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uzyskiwanie informacji |
Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem zewnętrznym, czynnościami dnia codziennego, czynnościami wykonywanymi w danym momencie. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem zewnętrznym, czynnościami dnia codziennego, czynnościami wykonywanymi w danym momencie, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem zewnętrznym, czynnościami dnia codziennego, czynnościami wykonywanymi w danym momencie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z wyglądem zewnętrznym, czynnościami dnia codziennego, czynnościami wykonywanymi w danym momencie, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., nazwy cech wyglądu zewnętrznego, czynności dnia codziennego), twierdzenia, pytania i przeczenia z czasownikiem to bew czasach teraźniejszym prostym i złożonym, czasownikhavegot, przyimki miejsca, phrasalverbs. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., nazwy cech wyglądu zewnętrznego, czynności dnia codziennego), twierdzenia, pytania i przeczenia z czasownikiem to bew czasach teraźniejszym prostym i złożonym, czasownikhavegot, przyimki miejsca, phrasalverbszaimki, popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., nazwy cech wyglądu zewnętrznego, czynności dnia codziennego), twierdzenia, pytania i przeczenia z czasownikiem to bew czasach teraźniejszym prostym i złożonym, czasownikhavegot, przyimki miejsca, phrasalverbs, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału Welcome (w tym, m.in., nazwy cech wyglądu zewnętrznego, czynności dnia codziennego), twierdzenia, pytania i przeczenia z czasownikiem to bew czasach teraźniejszym prostym i złożonym, czasownikhavegot, przyimki miejsca, phrasalverbs, popełniając bardzo liczne błędy. |
UNIT 1 |
||||
Opis przedmiotów |
Uczeń w sposób płynny opisuje różne środki transportu, miejsca turystyczne w różnych częściach świata, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje różne środki transportu, miejsca turystyczne w różnych częściach świata popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje różne środki transportu, miejsca turystyczne w różnych częściach świata, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje różne środki transportu, miejsca turystyczne w różnych częściach świata popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1 |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1 |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 1 |
Reagowanie ustne |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z prośbą o i udzielaniem rad dotyczących sposobu postępowania. |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z prośbą o i udzielaniem rad dotyczących sposobu postępowania, popełniając niewielkie błędy językowe. |
Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z prośbą o i udzielaniem rad dotyczących sposobu postępowania, wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z prośbą o i udzielaniem rad dotyczących sposobu postępowania, korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uzyskiwanie informacji |
Uczeń w sposób płynny udziela i prosi o informacje związane z podróżą pociągiem. |
Uczeń udziela i prosi o informacje związane z podróżą pociągiem, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela i prosi o informacje związane z podróżą pociągiem, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela i prosi o informacje związane z podróżą pociągiem, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy środków transportu, czynności wykonywanych w wolnym czasie, codziennych czynności, określenia położenia geograficznego), czas past simple, łączniki w zdaniu, czasownik havegot. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy ubrań, czynności wykonywanych w wolnym czasie, codziennych czynności), czas presentsimple, przysłówki częstotliwości, czasownik havegot, popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy ubrań, czynności wykonywanych w wolnym czasie, codziennych czynności), czas presentsimple, przysłówki częstotliwości, czasownik havegot, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 1 (w tym, m.in., nazwy ubrań, czynności wykonywanych w wolnym czasie, codziennych czynności), czas presentsimple, przysłówki częstotliwości, czasownik havegot, popełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze pocztówkę z wakacyjnej podróży, tworzy mapkę miejscowości i opis miejsc wartych zwiedzania, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze pocztówkę z wakacyjnej podróży, tworzy mapkę miejscowości i opis miejsc wartych zwiedzania, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze pocztówkę z wakacyjnej podróży, tworzy mapkę miejscowości i opis miejsc wartych zwiedzania, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze pocztówkę z wakacyjnej podróży, tworzy mapkę miejscowości i opis miejsc wartych zwiedzania, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
UNIT 2 |
||||
Opis przedmiotów |
Uczeń w sposób płynny nazywa i opisuje różne sprzęty i aktywności sportowe, stosując różnorodne słownictwo, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń nazywa i opisuje różne sprzęty i aktywności sportowe, stosując w miarę różnorodne słownictwo, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń nazywa i opisuje różne sprzęty i aktywności sportowe, stosując podstawowe słownictwo, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń nazywa i opisuje różne sprzęty i aktywności sportowe, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2 |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2 |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 2 |
Reagowanie ustne |
Uczeń słucha i opowiada o minionym weekendzie reagując w rozmowie właściwie i nie popełniając większych błędów. |
Uczeń słucha i opowiada o minionym weekendzie reagując w rozmowie właściwie i popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń słucha i opowiada o minionym weekendzie reagując częściowo w rozmowie właściwie, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń słucha i opowiada o minionym weekendzie, nie reagując w rozmowie właściwie, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uzyskiwanie informacji |
Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi podczas minionego weekendu. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi podczas minionego weekendu, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi podczas minionego weekendu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z czynnościami wykonanymi podczas minionego weekendu, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., nazwy sprzętów i aktywności sportowych), go, play, do, przedimki a/an, zaimki i przyimki it, them, that, there, here, znaki interpunkcyjne, czasy past simplei past continuous |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., nazwy sprzętów i aktywności sportowych), go, play, do, przedimki a/an, zaimki i przyimki it, them, that, there, here, znaki interpunkcyjne,czasy past simplei past continuouspopełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., nazwy sprzętów i aktywności sportowych), go, play, do, przedimki a/an, zaimki i przyimki it, them, that, there, here, znaki interpunkcyjne, czasy past simplei past continuouspopełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 2 (w tym, m.in., nazwy sprzętów i aktywności sportowych), go, play, do, przedimki a/an, zaimki i przyimki it, them, that, there, here, znaki interpunkcyjne, czasy past simplei past continuouspopełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń opisuje swój i wybranej drużyny narodowej sposób ubierania, swoje czynności sportowe w przeszłości, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń opisuje swój i wybranej drużyny narodowej sposób ubierania, swoje czynności sportowe w przeszłości, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń opisuje swój i wybranej drużyny narodowej sposób ubierania, swoje czynności sportowe w przeszłości, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń opisuje swój i wybranej drużyny narodowej sposób ubierania, swoje czynności sportowe w przeszłości, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
UNIT 3 |
||||
Opis zwierząt /zjawisk/miejsc |
Uczeń w sposób płynny opisuje wygląd zewnętrzny i cechy charakteru dzikich i ulubionych zwierząt, opisuje pogodę, miejsca geograficzne i porównuje ich cechy charakterystyczne, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje wygląd zewnętrzny i cechy charakteru dzikich i ulubionych zwierząt, opisuje pogodę, miejsca geograficzne i porównuje ich cechy charakterystyczne popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje wygląd zewnętrzny i cechy charakteru dzikich i ulubionych zwierząt, opisuje pogodę, miejsca geograficzne i porównuje ich cechy charakterystyczne popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje wygląd zewnętrzny i cechy charakteru dzikich i ulubionych zwierząt, opisuje pogodę, miejsca geograficzne i porównuje ich cechy charakterystyczne popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 3 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń bierze udział w grze planszowej według określonych zasad, podejmuje decyzje, informuje o nich, wraz z grupą przygotowuje pracę projektową o wybranym zwierzęciu, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń bierze udział w grze planszowej według określonych zasad, podejmuje decyzje, informuje o nich, wraz z grupą przygotowuje pracę projektową o wybranym zwierzęciu, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń bierze udział w grze planszowej według określonych zasad, podejmuje decyzje, informuje o nich, wraz z grupą przygotowuje pracę projektową o wybranym zwierzęciu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń bierze udział w grze planszowej według określonych zasad, podejmuje decyzje, informuje o nich , wraz z grupą przygotowuje pracę projektową o wybranym zwierzęciu , popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Reagowanie ustne |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z pogodą |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z pogodą, popełniając niewielkie błędy językowe. |
Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z pogodą, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.. |
Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z pogodą, korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., zwierząt i ich cech, nazwy różnego rodzaju pogody, porównuje przedmioty przy pomocy stopnia wyższego i najwyższego przymiotników, konstrukcji than, stosuje właściwą kolejność przymiotników w zdaniu, nie popełniając błędów. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., zwierząt i ich cech, nazwy różnego rodzaju pogody, porównuje przedmioty przy pomocy stopnia wyższego i najwyższego przymiotników, konstrukcji than, stosuje właściwą kolejność przymiotników w zdaniu, popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy zwierząt i ich cech, nazwy różnego rodzaju pogody, porównuje przedmioty przy pomocy stopnia wyższego i najwyższego przymiotników, konstrukcji than, stosuje właściwą kolejność przymiotników w zdaniu, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 3 (w tym, m.in., zwierząt i ich cech, nazwy różnego rodzaju pogody, porównuje przedmioty przy pomocy stopnia wyższego i najwyższego przymiotników, konstrukcji than, stosuje właściwą kolejność przymiotników w zdaniu popełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń tworzy pisemny opis wybranego zwierzęcia nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń tworzy pisemny opis wybranego zwierzęcia popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń tworzy pisemny opis wybranego zwierzęcia, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń tworzy pisemny opis wybranego zwierzęcia i, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
UNIT 4 |
||||
Opis przedmiotów |
Uczeń w sposób płynny opisuje produkty żywnościowe i potrawy, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje produkty żywnościowe i potrawy, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje produkty żywnościowe i potrawy, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje produkty żywnościowe i potrawy, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 4 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów. |
Reagowanie ustne |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z organizowaniem urodzinowego przyjęcia, akceptacją lub odmową przyjęcia zaproszenia. |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, w miarę zrozumiale i adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z robieniem organizowaniem urodzinowego przyjęcia, akceptacją lub odmową przyjęcia zaproszenia popełniając niewielkie błędy językowe. |
Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych z organizowaniem urodzinowego przyjęcia, akceptacją lub odmową przyjęcia zaproszenia, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.. |
Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo prostej rozmowie związanej z organizowaniem urodzinowego przyjęcia, akceptacją lub odmową przyjęcia zaproszenia, korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uzyskiwanie informacji |
Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z datami różnych wydarzeń. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z datami różnych wydarzeń, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z datami różnych wydarzeń, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z datami różnych wydarzeń, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z żywnością), konstrukcję thereis, thereare, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, przedimki, a/an, the, some i any, formęrozkazującą zdań. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z żywnością), konstrukcję thereis, thereare, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, przedimki, a/an, the, some i any, formęrozkazującą zdań, popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z żywnością), konstrukcję thereis, thereare, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, przedimki, a/an, the, some i any, formęrozkazującą zdań, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 4 (w tym, m.in., słownictwo związane z żywnością), konstrukcję thereis, thereare, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, przedimki, a/an, the, some i any, formęrozkazującą zdańpopełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze tekst na temat charakterystycznych potraw serwowanych podczas wybranego święta, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze tekst na temat charakterystycznych potraw serwowanych podczas wybranego święta, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze tekst na temat charakterystycznych potraw serwowanych podczas wybranego święta, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze tekst na temat charakterystycznych potraw serwowanych podczas wybranego święta, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
UNIT 5 |
||||
Opis przedmiotów |
Uczeń w sposób płynny opisuje rodzaje filmów, uwzględniając ich cechy charakterystyczne, urządzenia elektroniczne codziennego użytku, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje rodzaje filmów, uwzględniając ich cechy charakterystyczne, urządzenia elektroniczne codziennego użytku popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje rodzaje filmów, uwzględniając ich cechy charakterystyczne, urządzenia elektroniczne codziennego użytku popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje rodzaje filmów, uwzględniając ich cechy charakterystyczne, urządzenia elektroniczne codziennego użytku popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń przygotowuje wraz z grupą quiz na temat wybranego popularnego miejsca rozrywki i bierze udział w rozwiązywaniu quizu innej grupy, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń przygotowuje wraz z grupą quiz na temat wybranego popularnego miejsca rozrywki i bierze udział w rozwiązywaniu quizu innej grupy, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje wraz z grupą quiz na temat wybranego popularnego miejsca rozrywki i bierze udział w rozwiązywaniu quizu innej grupy, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje wraz z grupą quiz na temat wybranego popularnego miejsca rozrywki i bierze udział w rozwiązywaniu quizu innej grupy, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 5 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów |
Uzyskiwanie informacji |
Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje związane z ulubionymi filmami, kupowaniem biletów w kinie na film. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z ulubionymi filmami, kupowaniem biletów w kinie na film popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z ulubionymi filmami, kupowaniem biletów w kinie na film popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje związane z ulubionymi filmami, kupowaniem biletów w kinie na film popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy filmów i urządzeń elektronicznych), czasowniki must, have to, should, przysłówki sposobu |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy filmów i urządzeń elektronicznych), czasowniki must, have to, should, przysłówki sposobu popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy filmów i urządzeń elektronicznych), czasowniki must, have to, should, przysłówki sposobu, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy filmów i urządzeń elektronicznych), czasowniki must, have to, should, przysłówki sposobu, popełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze recenzję wybranego filmu, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze recenzję wybranego filmu,, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze recenzję wybranego filmu,, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze recenzję wybranego filmu,, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
Wyrażanie opinii |
Uczeń w sposób płynny wyraża i uzasadnia swoją opinię na temat ulubionych filmów, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń wyraża swoją opinię temat ulubionych filmów, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń wyraża swoją opinię temat ulubionych filmów, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń wyraża swoją opinię temat ulubionych filmów, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
UNIT 6 |
||||
Opis miejsc/przedmiotów |
Uczeń w sposób płynny opisuje różne sklepy i ich funkcje, towary, które może tam kupić, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje różne sklepy i ich funkcje, towary, które może tam kupić, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje różne sklepy i ich funkcje, towary, które może tam kupić, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje różne sklepy i ich funkcje, towary, które może tam kupić, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 6 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat ulubionego sklepu, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat ulubionego sklepu, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat ulubionego sklepu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje wraz z grupą pracę projektową na temat ulubionego sklepu, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Reagowanie ustne |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z robieniem zakupów w sklepie, wymienia opinie na temat ulubionych sklepów, składa obietnice i oferty pomocy. |
Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie, właściwie i zrozumiale reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z robieniem zakupów w sklepie, wymienia opinie na temat ulubionych sklepów, składa obietnice i oferty pomocy popełniając niewielkie błędy językowe. |
Uczeń uczestniczy w bardzo prostej rozmowie, reaguje w sytuacjach komunikacyjnych związanych z robieniem zakupów w sklepie, wymienia opinie na temat ulubionych sklepów, składa obietnice i oferty pomocy, często wzorując się na modelu rozmowy i korzystając z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi.. |
Uczeń stara się uczestniczyć w prostej rozmowie reagując w sytuacjach komunikacyjnych związanych z robieniem zakupów w sklepie, wymienia opinie na temat ulubionych sklepów, składa obietnice i oferty pomocy, korzystając w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy sklepów i towarów, czasowniki typowe podczas zakupów, przymiotniki i odpowiadające im przysłówki), be going to, will/won’t, must/mustn’t, |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy sklepów i towarów, czasowniki typowe podczas zakupów, przymiotniki i odpowiadające im przysłówki), be going to, will/won’t, must/mustn’tpopełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy sklepów i towarów, czasowniki typowe podczas zakupów, przymiotniki i odpowiadające im przysłówki), be going to, will/won’t, must/mustn’t.popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 6 (w tym, m.in., nazwy sklepów i towarów, czasowniki typowe podczas zakupów, przymiotniki i odpowiadające im przysłówki), be going to, will/won’t, must/mustn’tpopełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń tworzy pisemny opis centrum handlowego, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń tworzy pisemny opis centrum handlowego, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń tworzy pisemny opis centrum handlowego, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń tworzy pisemny opis centrum handlowego, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
UNIT 7 |
||||
Opis ludzi/przedmiotów/zjawisk |
Uczeń w sposób płynny opisuje choroby i urazy i ich objawy, różne nastroje i emocje osób, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje choroby i urazy i ich objawy, różne nastroje i emocje osób, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje choroby i urazy i ich objawy, różne nastroje i emocje osób, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje choroby i urazy i ich objawy, różne nastroje i emocje osób, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 7 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń przygotowuje wspólnie z grupą projekt opisujący cechy charakterystyczne wybranego zawodu, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń przygotowuje wspólnie z grupą projekt opisujący cechy charakterystyczne wybranego zawodu popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje wspólnie z grupą projekt opisujący cechy charakterystyczne wybranego zawodu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje wspólnie z grupą projekt opisujący cechy charakterystyczne wybranego zawodu popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Reagowanie ustne |
Uczeń w sposób płynny udziela, pyta i prosi o informacje i radę podczas wizyty u lekarza, uzyskuje i przekazuje informacje dotyczące doświadczeń ludzi ze swego otoczenia, przekazuje i uzyskuje informacje o swoim i innych trybie życia. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i radę podczas wizyty u lekarza, uzyskuje i przekazuje informacje dotyczące doświadczeń ludzi ze swego otoczenia, przekazuje i uzyskuje informacje o swoim i innych trybie życia., popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i radę podczas wizyty u lekarza, uzyskuje i przekazuje informacje dotyczące doświadczeń ludzi ze swego otoczenia, przekazuje i uzyskuje informacje o swoim i innych trybie życia., popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje i radę podczas wizyty u lekarza, uzyskuje i przekazuje informacje dotyczące doświadczeń ludzi ze swego otoczenia, przekazuje i uzyskuje informacje o swoim i innych trybie życia., popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy chorób i urazów i ich objawów), czas presentperfect, formy past participleczasowników regularnych i nieregularnych, zdaniazeveri never. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy chorób i urazów i ich objawów), czas presentperfect, formy past participleczasowników regularnych i nieregularnych, zdania zever i never, popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy chorób i urazów i ich objawów), czas presentperfect, formy past participleczasowników regularnych i nieregularnych, zdania zever i never, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy chorób i urazów i ich objawów), czas presentperfect, formy past participleczasowników regularnych i nieregularnych, zdania zever i never, popełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze maila o swoim pobycie w szpitalu, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze maila o swoim pobycie w szpitalu, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze maila o swoim pobycie w szpitalu, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze maila o swoim pobycie w szpitalu, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |
UNIT 8 |
||||
Opis przedmiotów |
Uczeń w sposób płynny opisuje domowe sprzęty i wyposażenie pomieszczeń, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń opisuje domowe sprzęty i wyposażenie pomieszczeń, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje domowe sprzęty i wyposażenie pomieszczeń, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń opisuje domowe sprzęty i wyposażenie pomieszczeń, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Rozumienie wypowiedzi |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, nie popełniając błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając niewielkie błędy. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając dużo błędów. |
Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu obejmującego słownictwo i środki językowe uwzględnione w rozdziale 8 i wykonuje zadania sprawdzające rozumienie tych tekstów, popełniając bardzo dużo błędów. |
Zachowania społeczne i interakcja |
Uczeń przygotowuje z grupą pracę projektową z opisem wybranej sceny z filmu lub książki, nie popełniając większych błędów. |
Uczeń przygotowuje z grupą pracę projektową z opisem wybranej sceny z filmu lub książki popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje z grupą pracę projektową z opisem wybranej sceny z filmu lub książki, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń przygotowuje z grupą pracę projektową z opisem wybranej sceny z filmu lub książki popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Reagowanie ustne |
Uczeń w sposób płynny prowadzi rozmowę na temat wyboru prezentu dla koleżanki/kolegi uwzględniając swoją i rozmówcy opinię. |
Uczeń prowadzi rozmowę na temat wyboru prezentu dla koleżanki/kolegi uwzględniając swoją i rozmówcy opinię, popełniając drobne błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń prowadzi rozmowę na temat wyboru prezentu dla koleżanki/kolegi uwzględniając swoją i rozmówcy opinię popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Uczeń prowadzi rozmowę na temat wyboru prezentu dla koleżanki/kolegi uwzględniając swoją i rozmówcy opinię, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. |
Gramatyka i słownictwo |
Uczeń poprawnie stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy wyposażenia domu), czas presentsimplepresentcontinuous,past simple i past continuous, going to i will, presentperfect. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy wyposażenia domu), czas presentsimplepresentcontinuous,past simple i past continuous, going to i will, presentperfect, popełniając nieliczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy wyposażenia domu), czas presentsimplepresentcontinuous,past simple i past continuous, going to i will, presentperfect, popełniając liczne błędy. |
Uczeń stosuje poznane słownictwo z rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy wyposażenia domu), czas presentsimplepresentcontinuous,past simple i past continuous, going to i will, presentperfect, popełniając bardzo liczne błędy. |
Tworzenie tekstu pisemnego |
Uczeń pisze wstęp do opowiadania o tajemniczej historii, nie popełniając większych błędów i stosując właściwą formę i styl wypowiedzi. |
Uczeń pisze wstęp do opowiadania o tajemniczej historii, popełniając niewielkie błędy językowe, niewpływające na zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze wstęp do opowiadania o tajemniczej historii, popełniając błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując częściowo właściwą formę i styl. |
Uczeń pisze wstęp do opowiadania o tajemniczej historii, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwej formy i stylu. |