PONIEDZIAŁEK 27 stycznia:

  • Śniadanie: zupa mleczna - mleko 200ml, płatki kukurydziane 50g,
    • kanapka – chleb pełnoziarnisty 35g, ser żółty 15g, masło 5g, sałata 5g, pomidor 15g
    • herbata owocowa 200ml, cukier 5g (1,7)
  • Obiad: zupa zacierkowa: włoszczyzna 70g, kurczak 30g, makaron 30g, natka pietruszki 3g; przyprawy: lubczyk, ziele angielskie, liść laurowy, pieprz, sól
    • udko z kurczaka pieczone: udko kurczaka 100g, bułka 15g, jajko 10g; przyprawy: pieprz biały, sól, olej rzepakowy 5g;
    • ziemniaki 150g, koperek;
    • surówka z sałaty: sałata 50g, rzodkiewka 40g, szczypior 10g, śmietana 10g, przyprawy: sok z cytryny, pieprz (1,3,7,9) owoc
  • Podwieczorek: ciasto – sernik wiedeński (1,7)

WTOREK 28 stycznia:

  • Śniadanie: zupa mleczna - mleko 200ml, ryż 50g,
    • kanapka – chleb pełnoziarnisty 35g, ser żółty 15g, masło 5g, sałata 5g, pomidor 15g
    • herbata owocowa 200ml, cukier 2g (1,7)
  • Obiad: żurek z kiełbasą: zakwas 20g, włoszczyzna 30g, ziemniaki 50g, kiełbasa biała wieprzowa 10g, śmietana 10g; przyprawy: majeranek, ziele angielskie, czosnek
    • makaron kolorowy z indykiem w warzywach: makaron pełnoziarnisty 70g, pierś z indyka 100g, marchew 60g, kalafior 50g, cebula 5g, brokuły 30g, olej rzepakowy 5g; przyprawy:
    • zioła prowansalskie, oregano
    • surówka z sałaty lodowej: sałata 30g, pomidor 40g, cebula 5g, oliwa z oliwek 5g; przyprawy: sok z cytryny, bazylia
    • kompot owocowy 200ml (1,3,7,9)
  • Podwieczorek: drożdżówka z jabłkiem (1,7)

ŚRODA 29 stycznia:

  • Śniadanie: zupa mleczna - mleko 200ml, płatki kukurydziane 50g,
    • kanapka - chleb wieloziarnisty 35g, masło 5g, parówka z szynki 50g, pomidor 20g, ogórek 15g, herbata z miodem i cytryną 200ml (1,7)
  • Obiad: zupa koperkowa z ziemniakami: włoszczyzna 80g, koper 35g, kurczak 25g, śmietana 10g, ziemniaki 50g,
    • kotlet mielony: mięso wieprzowe 80g, bułka tarta 5g, jajko 2g, olej rzepakowy 5g; przyprawy: pieprz, sól
    • mizeria: ogórek świeży 100g, śmietana 18 % 5g, jogurt naturalny 5g, rzodkiewka 5g,
    • ziemniaki 120g
    • kompot owocowy 200ml (1,3,9)
  • Podwieczorek: gruszka, ciasteczka pszenne ze słonecznikiem 50g (1,3,7)

CZWARTEK 30 stycznia:

  • Śniadanie: zupa mleczna - mleko 200ml, makaron 50g,
    • kanapka – chleb pełnoziarnisty 35g, ser żółty 15g, masło 5g, sałata 5g, pomidor 15g
    • herbata z cytryną 200ml, cukier 2g (1,7)
  • Obiad: zupa kalafiorowa: włoszczyzna 50g, kalafior świeży lub mrożony 100g, ziemniaki 50g, śmietana 15g, koperek 5g; przyprawy: czarny pieprz, natka pietruszki
    • gołąbki z kapustą w sosie pomidorowym: mięso wieprzowe 80g, jajko 3g, bułka 7g, ryż 20g, kapusta 80g, przecier pomidorowy 10g, mąka 3g, śmietana 20g;
    • ziemniaki 120g kompot owocowy 200ml (1,3,7,9) owoc
  • Podwieczorek: jogurt owocowy 150g (7)

PIĄTEK 31 stycznia:

  • Śniadanie: zupa mleczna - mleko 200ml, płatki kukurydziane 50g,
    • kanapka- bułka z ziarnami 50g, masło 10g, jajko gotowane na twardo 20g, rzodkiewka 5g, ogórek 35g
    • kawa zbożowa 200ml: mleko 2% 200ml, kawa zbożowa 5g (1,7)
  • Obiad: zupa ogórkowa : włoszczyzna 50g, ogórki 50g, śmietana 15g, natka pietruszki 20g,
    • kluseczki leniwe 200g,
    • surówka z marchewki z jabłkiem: marchewka 80g, jabłko 15g, śmietana 18% 5g
    • ziemniaki 100g
    • kompot owocowy 200ml (1,3,7,9)
  • Podwieczorek: kanapka – chleb pełnoziarnisty 35g, ser żółty 15g, masło 5g, sałata 5g, pomidor 15g (1,7) jabłko