PONIEDZIAŁEK 13 stycznia:

  • Śniadanie: zupa mleczna - mleko 200ml, płatki kukurydziane 50g,
    • kanapka – chleb pełnoziarnisty 35g, ser żółty 15g, masło5g, sałata 5g, pomidor 15g
    • herbata owocowa 200ml, cukier 5g (1,7)
  • Obiad: zupa brokułowa: włoszczyzna 50g, brokuły 70g, ziemniak 10g, śmietana 10g, masło 5g; przyprawy: pieprz, sól,
    • pierś z indyka pieczona z owocami: pierś z indyka 100g, brzoskwinie 20g, jabłka 20g,
    • ryż 100g, kukurydza 30g,
    • marchewka gotowana 100g, kompot owocowy 200ml (1,3,7,9)
  • Podwieczorek: kanapka – chleb z ziarnami 35g, szynka drobiowa 15g, masło 5g, sałata 5g, papryka 15g(1,7)

WTOREK 14 stycznia:

  • Śniadanie: zupa mleczna - mleko 200ml, makaron 50g,
    • kanapka – chleb pełnoziarnisty 35g, ser żółty 15g, masło 5g, sałata 5g, pomidor 15g
    • herbata z cytryną 200ml, cukier 5g (1,7)
  • Obiad: kapuśniak z kiszonej kapusty: włoszczyzna 30g, kapusta kiszona 40g, ziemniaki 15g, wędzone mięso wieprzowe 20g, majeranek, pieprz, czosnek
    • pieczeń rzymska z sosem pieczarkowym: wieprzowina 80g, jajko 5g, bułka tarta 5g, czosnek 2g; pieprz, sól, sos :pieczarki 40g, śmietana 15g, mąka 5g
    • ziemniaki 120g,
    • buraczki na ciepło: burak gotowany 100g, sok z cytryny, pieprz, sól
    • kompot owocowy 200ml (1,3,7,9)
  • Podwieczorek: serek homogenizowany waniliowy 150g (7)

ŚRODA 15 stycznia:

  • Śniadanie: zupa mleczna - mleko 200ml, płatki kukurydziane z miodem 30g
    • kanapka -chleb żytni razowy 35g, masło 5g, sałata 4g, szynka wiejska 20g, papryka czerwona 20g, ogórek świeży 10g (1,7)
    • herbata owocowa 200ml, cukier 5g (1,7)
  • Obiad: pomidorowa z ryżem: włoszczyzna 100g, przecier pomidorowy 15g, śmietana 20g, kurczak 15g, ryż 20g, natka pietruszki
    • bitki wieprzowe w sosie własnym: szynka wieprzowa 100g, cebula 10g, majeranek, pieprz czarny, sól, mąka pszenna 1g, ziele angielskie, liść laurowy
    • kluski śląskie 100g,
    • kalafior gotowany z masłem 100g, kompot owocowy 200ml (1,3,7,9)
  • Podwieczorek: bułka z ziarnami 50g, masło 5g, ser twarogowy 20g, papryka 20g, rzodkiewka 15g, (1,7)

CZWARTEK 16 stycznia:

  • Śniadanie: zupa mleczna - mleko 200ml, płatki kukurydziane 50g,
    • kanapka na ciepło- chleb tostowy 30g, szynka 15g, ser żółty 10g, keczup
    • herbata z miodem i cytryną 200ml (1,7)
  • Obiad: barszcz biały z jajkiem: włoszczyzna 75g, kurczak 15g, śmietana 9% 10g, ziemniaki 30g, zacier, przyprawy: czarny pieprz, majeranek, ziele angielskie, liść laurowy, czosnek
    • kotlet schabowy: schab środkowy 100g, bułka tarta 20g, jajko 10g, olej 5g,
    • kapusta z pomidorami: kapusta biała 80g, koncentrat pomidorowy10g,
    • ziemniaki 120g, kompot owocowy 200ml (1,3,9) owoc
  • Podwieczorek: banan ok. 100g, ciasteczka owsiane 50g (1,3,7)

PIĄTEK 17 stycznia:

  • Śniadanie: zupa mleczna - mleko 200ml, płatki kukurydziane 50g,
    • kanapka- bułka z ziarnami 50g, masło 10g, pasta rybno-serowa ze szczypiorkiem: makrela wędzona 30g, ser twarogowy półtłusty 20g, jogurt naturalny 5g, rzodkiewka 5g, ogórek 35g
    • kawa zbożowa 200ml: mleko 2% 200ml, kawa zbożowa 5g (1,7)
  • Obiad: zupa ryżanka: włoszczyzna 100g, ryż 30g, masło 5g, natka pietruszki 5g; przyprawy: ziele angielskie, liść laurowy, pieprz,
    • naleśniki z serem lub jabłkiem: 250g , jogurt naturalny 30g, cukier 5g,brzoskwinie 40g,
    • kompot owocowy 200ml (1,3,7,9)
  • Podwieczorek: kanapka – chleb pełnoziarnisty 35g, ser żółty 15g, masło 5g, sałata 5g, pomidor 15g (1,7)