Informacje dotyczące naboru można znaleźć na następujących stronach:
- www.edukacja.warszawa.pl
- zakładka: Dla ucznia i rodzica – Rekrutacja – szkoła podstawowa: https://edukacja.um.warszawa.pl/aktualnosci-sp
- www.warszawa-podstawowe.pzo.edu.pl
- strona do logowania dla rodziców (szkoły podstawowe)
Postępowanie rekrutacyjne
Klasy ogólne
- 7 marca (od 13.00) - 22 marca (do godz. 20.00) – rodzice dzieci urodzonych w roku 2016 i 2017 wypełniają elektroniczny wniosek o przyjęcie do klasy
Klasy sportowe
- 7 marca (od 13.00) - 13 marca (do godz. 16.00) – rodzice dzieci urodzonych w roku 2016 i 2017 wypełniają elektroniczny wniosek o przyjęcie do klasy I sportowej
- 15 marca godz. 16.00 – próba sprawności fizycznej dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do oddziałów sportowych
Uwaga! Do próby sprawności fizycznej przystępują kandydaci, którzy posiadają bardzo dobry stan zdrowia potwierdzony orzeczeniem wydanym przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej - przed przystąpieniem do próby sprawności fizycznej należy przedstawić ww. orzeczenie o zdolności do uprawiania danej dyscypliny sportu.
Trzeba mieć ze sobą strój sportowy - 20 marca (godz. 15.00) - podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki próby sprawności fizycznej
Ważne daty:
- 7 marca – 23 marca (do godz. 16.00) – rodzice składają za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacji w szkole pierwszego wyboru:
- scany dokumentów,
- podpisany elektronicznie wniosek/zgłoszenie
- papierowy wniosek/zgłoszenie
- dokumenty/oświadczenia potwierdzające kryteria
- 26 kwietnia godz. 13.00 - opublikowanie list kandydatów zakwalifikowanych oraz niezakwalifikowanych
(Od godz. 13.00 system będzie ponownie otwarty dla rodziców. Rozsyłanie wiadomości drogą elektroniczną możliwe po godz. 12.00) - 26 kwietnia (od godz. 13.00) – 5 maja (do godz. 10.00) – złożenie potwierdzenia przez rodziców woli zapisu dziecka w szkole, do której zostało zakwalifikowane
(rodzice potwierdzają wolę zapisu w systemie elektronicznym lub składają w szkole pisemne potwierdzenie) - 8 maja (godz. 13.00) - opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych
- 8 maja - 23 maja - procedura odwoławcza
- 15 czerwca (od 16.00) - 20 czerwca (do 20.00) postępowanie uzupełniające na wolne miejsca; (szczegóły dotyczące odwołań i postępowania uzupełniającego na stronie Biura Edukacji)
- 28 czerwca (godz. 13.00) – podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w postępowaniu uzupełniającym
- 28 czerwca (od 13.00) – 30 czerwca(do 16.00) – potwierdzanie przez rodziców woli zapisu do szkoły, do której dziecko zostało zakwalifikowane - rodzice składają w szkole pisemne potwierdzenie woli zapisu
- 3 lipca godz. 13.00 – podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych oraz nieprzyjętych w postępowaniu uzupełniającym
Rodzice dziecka przyjętego w postępowaniu rekrutacyjnym mogą potwierdzić wolę zapisu w szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane w postępowaniu uzupełniającym, jeżeli złożą pisemną rezygnację z miejsca w szkole, która już przyjęła dziecko.
Szczegóły dotyczące kryteriów rekrutacji do klas I spoza obwodu zamieszczone są na stronie Biura Edukacji.
Kandydaci z obwodu po zarejestrowaniu przyjmowani są automatycznie.
Informacje dotyczące rekrutacji do klas pierwszych - pod linkiem: https://edukacja.um.warszawa.